Trafik Güvenliği Eğitimi Konulu Hizmet İçi Eğitim Programı Düzenlenmiştir.
25 Haziran 2026 | 11:16

              23 Haziran 2026 Salı günü 14.00-15.30 saatleri arasında Teknoloji Fakültesi Dekanlığı A2 Giriş 100. Yıl
Konferans Salonu'nda Üniversitemiz personeline yönelik Şube Müdürümüz Ayça TUNÇAY ve ekibimizin 
düzenlediği "Trafik Güvenliği Eğitimi" konulu hizmet içi eğitim programına, Ankara İl Emniyet Müdürlüğü Trafik
Denetleme Şube Müdürlüğü personeli eğitimci olarak katılmıştır.

Trafik Güvenliği Eğitimi Afiş 1-1

Trafik Güvenliği Eğitimi 1-1

Trafik Güvenliği Eğitimi 2-1

Trafik Güvenliği Eğitimi 3-1

background image